Utmaning

Alla som vill får givetvis kopiera, har själv kopierat ifrån Mrs Gruffman.

  1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4 vad står det där?
    "pues, ni como gato ni como mujer, había mirado nunca a" - Harry Potter y la piedra filosofal (Harry Potter och de vises sten, spansk version)
  2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid då?
    En ostädad fönsterbänk
  3. Vad är det senaste du såg på tvn?
    Extreme Home Makeover
  4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
    22:00 (21:54)
  5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
    Knapptryck och avlägset skjutande från GTA.
  6. När du va senast utomhus vad gjorde du då?
    Cyklade
  7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
    Roamade bloggar med namnet "Carro" av ren nyfikenhet.
  8. Vad har du på dig?
    Svarta leggings och lång, gul tanktop
  9. Drömde du något inatt?
    Säkerligen men faktiskt inget jag minns nu.
  10. När skrattade du senast?*
    Tidigare nu ikväll när jag såg "Du är vad du äter" på tv. Otippat eller hur?!
  11. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu?
    En ensam hylla, en magnetremsa från IKEA samt en tidningssamlare också från IKEA.
  12. Har du sett något konstigt på senaste?
    Jag såg resterna efter en stackars ko. Eller i alla fall skallen och del av käken. Se själv här.
  13. Vad tycker du om den här utmaningen?
    Småkul, därför jag snodde den från Mrs Gruffman
  14. Vilken var den senaste film du såg?
    Fantastic Four - Rise of the Silversurfer (Kunde ljugit och sagt den nya Batman men det var faktiskt i tisdags!)
  15. Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa?
    En ny, praktisk miljöbil. Dock inte Etanol.
  16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
    Min kusin (Rebecca Tell Berg) dog i eftersviterna av en medicinsk abort 3 juni 2003. Vi var lika gamla. Hon hann inte ens fylla 17 år.
  17. Om du skulle få förändra EN sak i världen, utan att ta härnsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
    Hur bestämmer man något sådant utan att någonstans ta hänsyn till politik eller skuldkänslor? Jag hade hur som helst valt att se till att inga fler djurarter skulle dö ut på grund av människan.
  18. Tycker du om att dansa?
    På fest; ja. Som tävling; nej.
  19. George Bush?
    Vilken av dem?
  20. Vad skulle dina barn heta pojke resp. flicka?
    Barn? Hm.. Under fredagen kom jag, med hjälp av betydligt mer barnkära syskon, fram till att jag hellre döper mina barn till Nasse och Stitch än till Torsten och Eva-Stina eller dylikt dubbelnamn.
  21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
    Absolut! Redan smygprovat några månader and I love it!
  22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
    Att han förlåter mig för att inte ha trott på hans existens under merparten av mitt liv och låter mig slippa hamna i helvetet. Sedan tycker jag att han kan ge mig en klapp på axeln för bra deltagande (läs frossande) i livets goda.
/ Carro - Med stil och framtida sönerna Stitch och Nasse
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0