Förbannad vare 10-rasten

När man väntar sig att vakna till de ljuva tonerna av Beach Boys, blir man rejält besviken när det som singlar in genom örat och väcker hjärncellerna till liv istället visar sig vara gälla, höga barnskrik ifrån skolan mitt emot.
Samma jävla visa måndag - fredag; de allra värsta skriken, inbillar jag mig, kommer ifrån en unge som håller på att bli duktigt expedierad av en annan unge. Dock är varje nästkommande vardag en enorm besvikelse då det evinnerliga gapandet inte minskatr med minst en gäll röst sedan gårdagen. De bara vägrar att ta kål på varandra!

Det finns inte en unge i den skolan som hatar sin skola lika mycket som jag gör.

/ Carro - Med stil och en tämligen full grundskola till granne
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0