C[K]arro

Det är ett rätt vanligt namn eftersom det både kan vara en förbättring av Caroline och Carolina (eller Karolin och Karolina). Dock har inte jag någonsin haft en annan Carro i mitt kompisgäng så jag har alltid fått lov att känna mig unik och ball med mitt fina, korta namn. Nu ikväll har jag därför suttit och roamat bloggkolls registrerade bloggar med namnet Carro på ett eller annat hörn och funnit följande:

* Skam över att inneha samma namn och kunna förknippas med blogginnehavaren
* Glädje av att ha funnit en lovande blogg med många komiska inslag
* Avund och prestationsångest.
* Förvåning - Jag fann att bloggen längst upp på listan är en mamma-blogg. Vi har med 90% säkerhet endast namnet gemensamt.

/ Carro - Med stil och den bästa förbättringen av ett namn någonsin. Det enda som möjligtvis toppar det är den engelska varianten jag använder; Carol.
Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag känner förvånansvärt få Anna..och det är juändå ett väldans vanligt namn..



massa kram till dig finaste Carro!

2008-08-25 @ 23:41:44
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: carro

var glad över att vara en carro. det är jag!

2008-08-31 @ 23:49:45
Postat av: Carro

Självklart är jag glad över att vara en Carro. Framgår inte det? Kanske måste öva upp mina skils i tydlighet...

2008-09-01 @ 09:40:54
URL: http://carrosstil.blogg.se/

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0