Tid för fusk

Så här på vårkanten när solen obarmhärtigt belyser alla våra fysiska defekter, visar sig två typer av människor:
  1. Du är icke utseendefixerad att du bär din icke-existerande solbränna med värdighet tills dess att solen finner det lämpligt att välsigna dig med en.
  2. Du inser att solen i Sverige normalt sett är rätt snål på den fronten och tar genast till BUS.
Jag är definitivt av typ 2. Nog för att solbränna är ett av dagens klassiska I-landsproblem men jag råkade bli levererad till ett I-land så jag tar seden dit jag kom.

/ Carro - Med stil och BUS
Kommentarer
Postat av: lisa

vad har du gjort i helgen ? :)

2008-04-21 @ 11:47:59
URL: http://lisaslisa.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0