Sova sova sova sova säng säng säng

Sitter och skriver läxan till imorn. "Una carta de reclamación". Det tror jag nog att nästan alla kunde klura ut vad det var... Ett reklamationsbrev. Med formell ton då givetvis. Jag orkar verkligen inte! Fusk är inte att tänka på...?

Gick upp 06:15 i morse för att hinna ut och gå, ta snabbussen till plugget och få en timme till att plugga innan första lektionen.
Att gå upp så tidigt var som straff för att jag slöat så oförlåtligt de senaste två dagarna. Jag har visserligen pluggat men motionen har totalt uteblivit. Själva promenaden var ju givetvis inget straff, bara skönt, men straff är det att gå upp så tidigt som 06:15 samt att plugga extra när man kunde sovit.
Antagligen blir det likadant i morgon, det var ju trots allt två tjockisdagar.

Jag misstänker starkt att det är mitt elaka överambitiösa undermedvetna som mäter ut straffen i min värld.

/ Carro - Med stil och una carta de reclamación att skriva och ett undermedvetet med diktatorfasoner
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0