Pocketutbyte

Hoppade för ett tag sedan på ett annorlunda kedjemail som jag fick av Leopardia.

Man skickar en läst pocket till den första personen på den bifogade listan (bestående av 2 pers.).
Sedan gör man om listan:
  1. Ta bort det namn som står på första plats.
  2. Flytta upp namnet som står på andra plats till första plats.
  3. Skriv ditt eget namn och adress på andra plats.
  4. Skicka vidare mailet till 6 personer.
Resultatet bör bli 36 pocketböcker i brevlådan till priset av en läst och skickad.
Har redan fått min första; "Kollektivt självmord" av Arto Paasilinna
Dessvärre hoppade 2 av mina 6 personer av så jag tänkte att 2 av er läsare kanske ville vara med istället?

Skicka er mail till mig så mailar jag er kedjemailet!

(Det går självklart bra om ni är fler än två som vill var med!)

/ Carro - Med stil och pocketutbyte
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0