Länkutbyte

Har tänkt på det här med länkar. Folk är snåla överlag med dessa. Lite jag kom minsann dit jag är av egen kraft, jag fick slita för mina läsare, så jag tänker då fan inte bjuda på snålskjuts åt någon, även om bloggen verkar bra.-tänk.

Jag gillar att länka andra.
Det är bland det roligaste med bloggen, att kunna tipsa andra om bra saker i allmänhet och då speciellt bloggar. Jag länkar gärna och ofta. Nu är ju inte min en utav de stora bloggarna men jag bjuder gärna bra bloggar på en länk och givetvis är det välkommet med en länk tillbaka.

Däremot är jag, som jag nämnt tidigare, starkt emot kommentarer som enbart syftar till att göra reklam för sin egen blogg. Har man inte ens bemödat sig med att läsa inlägget man kommenterar, är man inte värd den reklamen.

Egentligen ville jag bara säga att jag tycker att det verkar som om vi hjälper varandra för lite här i bloggvärlden.
Så nu vet ni var jag står. Jag länkar gärna men det är inte helt gratis. Bloggen måste falla mig i smaken också!

/ Carro - Med stil och länkar till bra bloggar
Kommentarer
Postat av: Anonym

C.M är värt och se, skrattade högt flera ggr:)

Bodde i mitttenhuset, fyran kallade vi det för.
Mina föräldrar bor fortfarande där faktiskt:)

2008-04-03 @ 13:31:45
URL: http://minplatts.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0