Deklaration

Satte mig ner med deklarationen häromdagen. Alltid samma visa. En himla massa avdrag som kan göras men det enda jag traditionellt gör är att räkna ut mina mil till och från jobbet. Det brukar normalt räcka till att få tillbaka ett par tusenlappar men förra året körde jag över 800 mil till och från jobbet, plus att jag inte jobbade hela året heller.
Så i år var det extra roligt att deklarera! Måånga laxar till Carro.

Hur gick det för er? Betala eller få tillbaka?

/ Carro - Med stil och fyllt konto till midsommar
Kommentarer
Postat av: Anonym

kul för dig.
Här blir det +-noll. Inte lika kul! hade gärna velat få massa pengar tillbaka, men inte ska man klaga. Idag är det sol igen:D Lovely!

2008-04-21 @ 18:52:01
URL: http://minplatts.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0