Watch out for the hand around the corner

image44

Det historiska stället där det andra försöket att sno min väska ägde rum.
Jag och Aimee satt i var sitt hörn och pratade när en kille kom fram till oss på
Aimee's sida och frågade om vi hade tändare. Vi svarade nej men han stod kvar.
Jag tyckte det var underligt att han stod kvar och det såg ut som
om han fokuserade på något bakom mig...
Och precis när jag skulle vända mig om skriker Aimee; Watch out your bag!
Vände mig om fort som fan och hann dra åt mig väskan från handen
som kom krypande runt hörnet bakom mig.
Jag kände mig så förolämpad och skrek åt idioten som försökt sno min väska men
han bara ställde sig upp, ryckte på axlarna och vandrade iväg rakt framför oss!

/
Carro - Med Stil OCH väska
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0