Ordning&Reda + Make Up Store = Barcelona

Gick förbi värsta swedish neighbourhood när jag gick till skolan i förra veckan.
Först gick jag förbi Ordning&Reda och sen precis brevid; Make Up Store. Tog mig en sväng in på Ordning&Reda på vägen hem och fick köpt mig den där nya pennan jag ju behövde, svensk design dessutom! ;)

Men vågade mig inte in på Make Up Store, alla vet vi ju vad det skulle gå åt att ens gå in där! Dock har jag av BeautyCave fått ett riktigt fint tips som bör kollas upp; Den perfekta sminkväskan!

image40

Organizer heter den och ska enligt utsagor kosta runt 198 kr, vilket t.o.m. en fattig utlandsarbetare som jag själv kan ha råd med!
Kan lova att jag skall kika in på vägen från skolan på måndag!

/ Carro - Med stil och (snart!) ; den perfekta sminkväskan

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja, man känner sig lite som hemma där bland svenska affärerna.. men du spanade väl in butiken Snö också?

2007-04-04 @ 01:43:22
URL: http://keepinmehot.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0