Paket från La Redoute!

Har ju glömt o rapportera angående detta! Paketet kom faktiskt redan i förrgår och allt var rätt och riktigt. 
Men bestämde mig ändå för att skicka tillbaka två par linnebyxor då de påsydda fickorna stod ut alldeles för mycket för att vara i min smak. Synd för de var mycket bekväma att ha på sig!
Fick även min superfina safarijacka i vitt som kommer bli vårens hit, samt kanonsnygga cityballerinas från Puma. Lovar att lägga upp bilder så fort jag får tid över. Sitter för närvarande på jobbet så har absolut ingen möjlghet till det nu!
Skall sätta mig och ta en ost-o-paprika-macka och en kopp te nu. =)

Nåja som sagt; bilder på kläderna kommer A.S.A.P.!

/ Carro - Med stil och ännu mera kläder!
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0