Händer en gång vart 10:e år..?

Fick ett väldigt oväntat men mycket uppskattat samtal till min mobil igår. Någon från en ICA-butik ringde och sökte ägaren till en viss svart skinnplånbok, märke Boxca. Oj oj oj. Hade inte ens märkt att den var borta ju!
Senast jag fumlade bort min plånbok var för 10 år sedan. Jag var 11 och satt i biomörkret och stirrade med lätt fuktiga ögon på Leonardo Di Caprio och Kate Winslet i Titanic.

Nåja efter att jag uppgivit personnummer sa den snälla kassörskan bara till mig att den fanns att hämta i kassan på ICA. Så det kan gå.

Snabbt och lätt åkte jag dit, fick min plånbok, problem solved!
Allting fanns kvar, vartenda öre och alla kort också. Glad man blir då, när man upptäcker att det fortfarande finns ärligt folk lite varstans i världen!

/ Carro - Med stil och plånbok
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0