Fick rummet!

Ajjemänsan, nu har jag tak över huvet när jag kommer ner också! =)

Det ska tydligen vara ett stort rum med fönster och i lägenheten finns det trådlöst internet och fast telefon.
Det kanske låter självklart för er att det finns allt detta men det ska jag tala om att det är det inte i Spanien!
Man kan få bo i ett råtthål på 6 kvadrat, utan fönster och internet/telefon och ändå få betala upp emot 300 Euro i månaden. Jag betalar 350 Euro i månaden inklusive vatten, el och gas.
Jag säger inte att detta på något vis är billigt för det är det verkligen inte men jag menar att det kunde varit bra mycket värre och nu får jag ju (förhoppningsvis) alla bekvämligheter jag vill ha.
Lägenheten ligger hyfsat centralt, tar väl 20 minuter att till centrum, 5 minuter med metron.
Jag delar badrum, kök och vardagsrum med två andra tjejer.

Så då var det färdigt, tror detta kommer bli kanon!

/ Carro - Med stil och tak över huvet
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0