Bättre sent än aldrig!

Sitter och skriver kommentarer till mina studentfoton, som jag för övrigt satte in så sent som igår. =P
För er som inte förstod den fulla innebörden av detta ska jag förtydliga ytterligare; jag tog studenten våren 2005.
Mitt album har varit påbörjat men ofärdigt sen dess. Men nu har jag av någon anledning, fråga mig inte vilken, fått ett ryck och börjat få ordning på det.
Finns en hel del att skriva brevid till synes oskyldiga foton! =)

Ni ska få ett exempel, titta noga på bilden, vad tror ni att jag just skrivit? Ärligt talat har jag inte den blekaste aning om vad jag skrev till folk den dagen! Det blev antagligen många "lycka till i framtiden"-aktiga saker.

Byta mössor på studenten

Mössor ska bytas, löften och lovord (lögner?) skrivas.

För hur många "lycka till i framtiden" tror ni inte att det skrevs den dagen? Om inte av mig så av 90% av alla andra lyckliga studenter. Eller "vi måste ses snart igen". Den är inte dum den heller!
Själv har jag bara kontakt med 4 utav de 24 som gick i samma klass som mig.

Hör gärna av er och tala om hur många ni har kontakt med sen gymnasiet, skulle vara kul o veta om någon har lyckats bättre!

/ Carro - Med stil och halvfullt album
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0